donderdag 20 maart 2008

10/03-14/03

Hallo allemaal,ik ga vandaag jullie schrijven wat hebben wij deze week gedaan.

maandag:Hebben we babbelrondje gedaan en het was ik de juf. En daarna hebben we goed gewerkt.

dinsdag:Hebben we turnen gedaan.maar het was een beetje sport.
En dan zijn we bij het 2 de leerjaar gaan lezen.

woensdag:ik was ziek!

donderdag:Ik was ziek! Maar ik weet dat het 5de leerjaar naar het zwembad geweest.

vrijdag:Hebben wij gewerkt en gegeten en zo voort en op het einde van de dag hebben we toonmoment gedaan.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥

PRETTIGE PAASVAKANTIE☺☺☺ Sherine

1 opmerking:

Anoniem zei

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Dieta, I hope you enjoy. The address is http://dieta-brasil.blogspot.com. A hug.